سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت آگهی، تما می آگهی های بازار بزرگ نیازمندیها

نصب ایزوگام

    نظر

دلیل نصب ایزوگام چیست؟

نصب ایزوگام فرایندی در جهت محافظت از سطوح است که شرکت ایزوگام دلیجان ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات در این خصوص می باشد.

ایزوگام کردن عملیاتی است که در جهت عایق کردن در برابر رطوبت و به کار برده می شود و از مواد نفتی ساخته شده است. از دلایل کاربرد زیاد ایزوگام، کم هزینه بودن آن و مقاومت بالای آن در برابر فرسایش می باشد.

نصب ایزوگام در موارد مختلفی از جمله پی ساختمان ها، دامداری ها، مرغداری ها، پل های هوایی ، پشت بام ها، استخر ها و … برای جلوگیری از نفوذ آب و نیز با هدف ایجاد عایق رطوبتی استفاده می شود.

اگر ایزوگامی با کیفیت باشد و نیز در شرایط مناسبی فرایند نصب آن صورت گیرد، تقریبا در بازه زمانی 13-12 سال به خوبی عمر خواهد کرد و عایق مناسبی در برابر رطوبت، برای سطوح زیرین خود خواهد بود.

مزیت های نصب ایزوگام چه می باشد؟

نصب ایزوگام مزایای زیادی را به همراه دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

  • قیمت بسیار ارزان تر نسبت به سایر روش های عایق بندی.
  • عدم نیاز به پوشش های دیگر به عنوان پوش محافظ.
  • روش بسیار تمیزی نسبت به سایر روش ها از جمله آسفالت کردن و قیرگونی می باشد.
  • امکان نصب آن تقریبا بر روی همه سطوح مثل پشت بام، دیوارها ، شیروانی ها و … می باشد.
  • در صورت ایجاد مشکلی در ایزوگام نصب شده، تعمیرات آن بسیار سریع و با صرف هزینه های بسیار پایین انجام می شود.
  • عملیات نصب ایزوگام نسبت به روش هایی چون آسفالت کاری و قیرگونی کردن بسیار سریع تر می باشد.
  • به علت انعطاف بالایی که ایزوگام دارد استفاده از آن بسیار رایج است.
  • ایزوگام ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ترک از خود نشان می دهند.
  • و …

شرکت ایزوگام دلیجان با استفاده از بهترین مواد مصرفی و به کارگیری مدرن ترین تجهییزات لازم توسط ایزوگام کاران بسیار حرفه ای و مجرب، آماده اجرای عملیات نصب ایزوگام برای مشتریان خود می باشد.

مزیت های نصب ایزوگام چه می باشد؟

نکات مهم در فرآیند نصب ایزوگام چه هستند؟

  • مشکلاتی که در صورت عدم نصب به موقع و یا نصب در زمان مناسب ایزوگام ، به وجود می آید چه هستند؟
  • زمان مناسب برای فرایند نصب ایزوگام چه موقع می باشد؟
  • مناسب ترین فصل برای اقدام به نصب ایزوگام، کدام فصل است؟
  • چه چیزهایی موجب تخریب ایزوگام می شود؟
  • و…

سوالات بالا از جمله موارد مهمی هستند که در زمان نصب ایزوگام لازم است به آن ها توجه ویژه شود؛ در ادامه این  نوشته به بررسی این موارد می پردازیم.

قبل از هرچیزی باید این مسئله را مطرح کرد که مهم ترین آیتم در نصب ایزوگام و چگونگی انجام آن، خود ساختمان و ویژگی های مختص به آن می باشد. اگر فرآیند نصب در سطح مناسب و رعایت اصول و استاندارهای مربوط به آن انجام شود، طول عمر آن بسیار زیاد خواهد شد و آسیب بسیار کمی متوجه آن می شود.

بهترین زمان برای نصب ایزوگام فصل تابستان می باشد که رطوبت سطوح به خوبی جذب شده و سطوح به طور مناسبی خشک می باشند در نتیجه زمینه مناسبی برای نصب ایزوگام ، بدون وجود نگرانی درباره احتمال کنده شدن و خوب نچسبیدن آن می باشد.

در صورت ایزوگام کاری در فصول نامناسب مثل بهار، پاییز و زمستان که رطوبت بر روی سطوح  وجود دارد، ایزوگام به خوبی به سطوح نخواهد چسبید و کار به درستی از آب در نمی آید؛ نم از بین شکاف های ایجاده در آن درز خواهد کرد که در ظاهر کار نیز تاثیر ناخوشایندی ایجاد خواهد کرد.

دلیل این اتفاق هم وجود رطوبت در زیر ایزوگام است که در طول زمان به واسطه تبخبر و نفوذ پیدا کردن هوا در بین آن، موجب فاصله گرفتن ایزوگام از روی سطح و جدا شدن از روی آن می شود.

همچنین توجه به این موضوع مهم است که لازم است نا همواری های موجود بر روی سطوح، قبل از شرع فرایند نصب، بر طرف شوند.

بهرین شرکت نصب ایزوگام کدام است؟

برای انتخاب شرکت مناسب در جهت نصب ایزوگام، لازم است ویژگی های شرکت مد نظر را با یک سری آیتم های کلیدی بسنجیم و در صورتی که به نتایج قابل قبولی از بررسی ها رسیدیم، به تصمیم گیری در مورد انتخاب شرکت مورد نظر برای فرایند نصب ایزوگام بپردازیم.

در ادامه مواردی را که در انتخاب شرکت مناسب برای نصب ایزوگام باید به آن ها توجه شود، مطرح می نماییم:

  • آیا شرکت مورد نظر رزومه موفقی در این حوزه دارد؟
  • میزان رضایت کارفرمایای قبلی از شرکت مورد نظر در چه حدی بوده است و نمونه کارهای موجود از شرکت، پاسخگوی انتظارات ما می باشد؟
  • کیفیت ایزوگام های به کار برده شده مطابق با آنچه که ما در نظر داریم می باشد؟
  • آیا شرکت دارای تمامی وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام مانند طناب و قرقره انتقال ایزوگام، مشعل ایزوگام کار، تیغ موکت بری فلزی، کپسول گاز مایع و … می باشد؟
  • آیا افرادی که در شرکت مورد نظر، برای نصب به عنوان ایزوگام کار مشغول به فعالیت هستند، دارای سابقه کافی، مهارت و تجربه لازم در جهت نصب می باشند؟
  • سرعت ارائه خدمات شرکت مورد نظر، مطابق با زمان بندی ما برای پایان کار می باشد؟
  • و …

شرکت ایزوگام دلیجان، دارای سابقه ای موفق و طولانی مدت، در زمینه نصب ایزوگام در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت می باشد؛ ضمن اینکه هزینه های دریافتی  برای نصب توسط شرکت ایزوگام دلیجان در مقایسه با سایر شرکت های مشابه بسیار منصفانه تر می باشد.

شما به محض ثبت درخواست نصب ایزوگام توسط شرکت ایزوگام دلیجان، دریافت کننده سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات نصب در تهران با صرف کمترین هزینه ممکن خواهید بود.

برای ثبت درخواست نصب و پاسخگویی به سایر سوالات خود می توانید از طریق شماره های موجود در سایت شرکت ایزوگام دلیجان، با مشاوران و کارشناسان شرکت در تماس باشید.

قیمت نصب ایزوگام در چه حدودی است؟

تعرفه نصب ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از متریال مصرفی ، متراژ ایزوگام، زمان صرف شده در فرآیند نصب ایزوگام و …

شرکت ایزوگام دلیجان، با به خدمت گرفتن بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان نصب در زمینه نصب ایزوگام، ضمن ارائه کار با کیفیت ، سریع و اصولی، ارزان ترین و منصفانه ترین قیمت ها را نسبت به سایر شرکت ها برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

جهت اطلاع از تعرفه ها و جزئیات دیگر در مورد نصب ایزوگام توسط شرکت ایزوگام دلیجان، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.