سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت آگهی، تما می آگهی های بازار بزرگ نیازمندیها

قیمت ایزوگام

    نظر

قیمت ایزوگام چگونه تعیین می شود؟

قیمت ایزوگام جزو اصلی ترین معیارهای خرید ایزوگام، در کنار توجه به کیفیت، برای مصرف کنندگان است که ایزوگام دلیجان به بررسی عوامل موثر بر قیمت گذاری ایزوگام می پردازد.

با توجه به اینکه طرفداران ایزوگام در مقایسه با سایر روش های عایق بندی خیلی بیشتر است، تعداد عرضه کننده های آن نیز روز به روز افزایش می یابد که این امر منجر به سخت شدن انتخاب برای مصرف کنندگان شده است.

در انتخاب شرکت مناسب جهت خرید ایزوگام، قیمت ایزوگام در کنار با کیفیت بودن آن برای مصرف کنندگان خیلی مهم است. قیمت گذاری بر روی ایزوگام ها به عوامل بسیاری بستگی دارد که در این نوشته سعی داریم به بررسی این عوامل بپردازیم.

البته خیلی ضروری است به این نکته مهم توجه کنید که لزوما قیمت های بالای ایزوگام تضمین کننده کیفیت و و مرغوبیت آن ایزوگام نیست. در بسیاری از مواقع کارخانه ها با وجود دریافت هزینه بالا، ارائه دهنده کیفیت کار در حد مطلوب انتظار نمی باشند.

بنابراین لازم است که حتما از ویژگی های یک ایزوگام مرغوب و نحوه شناسایی آن ، اطلاعات کاملی داشته باشید و با اطمینان خاطر به خرید ایزوگام بپردازید.

عوامل موثر بر قیمت گذاری ایزوگام کدام است؟

همان طور که اشاره کردیم عوامل مختلفی همچون ضخامت ایزوگام ، کیفیت الیاف تیشو، نوع قیر به کار برده شده در ایزوگام و … بر قیمت گذاری بر روی ایزوگام ها بسیار موثر هستند که در این بخش به بررسی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت.

امروزه به دلیل شرایط پیش آمده در بازار، کیفیت اکثر اقلام موجود در بازار، با وجود بالا رفتن قیمت ها ، بسیار کاهش یافته است و خریداری اجناس مرغوب بسیار مشکل شده است.

بنابراین در نظر داشتن معیارهایی برای سنجش میزان کیفیت کالای مورد نظر برای خرید و راه های شناسایی مرغوبیت در جهت بررسی قیمت ایزوگام، بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل در این نوشته، سعی کرده ایم به آیتم هایی که باعث تمایز ایزوگام مرغوب از نامرغوب می شود، اشاره کنیم و دلایل قیمت گذاری بالاتر را بیان نماییم.

برند ایزوگام

بدون شک  قیمت ایزوگام در برندهای شناخته شده و مطرح بالاتر از سایر برندهای معمولی در فروش ایزوگام خواهند بود که دلیل این موضوع کیفیت بالا، وجود یک سری خدمات اضافه از سوی برند و … می باشد.

برند ایزوگام

شرایط آب و هوایی منطقه

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت ایزوگام، شرایط اقلیمی منطقه ای است که در آنجا اقدام به خرید ایزوگام می نمایید. در مناطق سردسیر که دارای بارندگی بیشتری هستند نسبت به مناطق گرم و خشک قیمت ایزوگام متفاوت است و نرخ بالاتری دارد.

استفاده از ایزوگام هایی با کیفیت معمولی به هیچ عنوان در این مناطق توصیه نمی شود چراکه  که ایزوگام در این  مناطق در معرض آسیب و فرسایش بیشتری می باشد.

بنابراین در صورتی که از ایزوگام هایی با کیفیت بسیار بالا استفاده نکنید، در کوتاه مدت مجبور به تعویض آن خواهید بود که در نهایت منجر به صرف هزینه بیشتر و اضافی شده است.

تضمین ارائه خدمات پس از فروش برای ایزوگام فروخته شده

ارائه آپشن خدمات پس از فروش به مشتریان، به خودی خود تضمین کننده کیفیت کالای ارائه شده می باشد و نشان دهنده این امر است که فروشنده نسبت به جنس خود کاملا مطمئن است و در صدد ایجاد این اطمینان در مشتریان خود نیز می باشد.

ارائه خدمات  پس از فروش ایزوگام به مشتریان ، سرویس ویژه ای است که هر شرکتی قادر به انجام آن نیست. بنابراین داشتن خدمات پس از فروش برای ایزوگام در افزایش قیمت ایزوگام موثر خواهد بود .

پس در هنگام خرید ایزوگام به یاد داشته باشید که برخورداری ایزوگام از بیمه نامه های معتبر و خدمات پس از فروش ، موجب افزایش قیمت آن خواهد شد ضمن این که داشتن این آپشن ها نماینده کیفیت بالای ایزوگام نیز می باشد.

داشتن علامت استاندارد

برخورداری ایزوگام از نشان استاندارد نشان دهنده مورد تایید بودن کیفیت آن از سوی سازمان های مربوطه است. و از آنجایی که کیفیت در بازار بسیار افت کرده است، داشتن این نشان بسیار مهم می باشد و در افزایش قیمت ایزوگام خیلی موثر است.

بنابراین اگر هدف شما خرید ایزوگام مرغوبی می باشد که تمامی متریال به کار رفته در آن اعم از قیر، الیاف تیشو و … استاندارد و با کیفیت باشند، لازم است که حتما به داشتن این نشان توجه نمایید.

جنس پوشش خارجی ایزوگام

قیمت ایزوگام هایی که پوشش خارجی آن از جنس ورق آلومینومی است، نسبت به ایزوگام های که بدون روکش آلومینیومی هستند، بیش تر است.

طرح روی پوشش و فویل ایزوگام

ایزوگام هایی ساخته شده اند که طرح روی آن ها مطابق با مصارف مختلفی  و در رنگ های گوناگونی زده می شود برای مثال طرح چوبی، چمنی، آجری و … که این موضوع  باعث افزایش قیمت ایزوگام نسبت به روکش های آلومینیومی ساده و بدون طرح می باشند.

ضخامت ایزوگام

معمولا در مواقعی که همه شرایط یکسان باشد، قیمت ایزوگام هایی که به صورت دولایه ساخته شده اند به دلیل استفاده بیشتر از مواد اولیه در ساختار آن ها، نسبت به ایزوگام های تک لایه، بالاتر خواهد بود.

وجود الیاف تیشو در ایزوگام

الیاف تیشو نیز در سطح بیرونی ایزوگام به کار برده می شود و باعث افزایش مقاوت ایزوگام در برابر فرسایش خارجی می شود. این الیاف به دلیل اینکه وارداتی هستند، قیمت ثابتی ندارند و به کار بردن آن ها در ایزوگام ها سبب افزایش قیمت ایزوگام خواهد شد.

قیمت ایزوگام در شرکت ایزوگام دلیجان به چه صورت است؟

شرکت ایزوگام دلیجان با سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید و توزیع ایزوگام در سراسر کشور، از گزینه های بسیار قابل اعتمادی برای خرید ایزوگام به شمار می رود که ضمن داشتن آیتم های کیفی و کمی لازم برای یک کار قوی، قیمت های بسیار منصفانه ای برای مشتریان خود در نظر دارد.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام های مختلف از جمله ایزوگام بام، ایزوگام استخری ، ایزوگام فویل دار، ایزوگام طرح دار و … از طریق شماره های موجود در سایت شرکت ایزوگام دلیجان با ما در تماس باشید.