سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت آگهی، تما می آگهی های بازار بزرگ نیازمندیها

ساندویچ پانل در گیلان

    نظر

 

ساندویچ پانل در گیلان

اطلاعات کاربردی ساندویچ پانل در گیلان

یکی از استان های شمالی به مرکزیت کلان شهر رشت می باشد. این استان از طریق شهر آستارا مرز مشترک با جمهوری آذربایحان دارد. این استان از شمال به دریای خزر منتهی می باشد. استان های قزوین، زنجان و مازندران استان های همجوار استان گیلان می باشد. این استان از لحاظ تراکم جمعیت دهمین استان پرجمعیت کشورمان می باشد.

شرکت کارن سازه در استان گیلان نیز همانند سایر استان های کشور پروژه های بزرگ ساندویچ پانل در این استان را از آن خود کرده است. از ساندویچ پانل فقط در کارخانه ها کاربرد ندارد و از طرفی از آن در جهت ساخت ساختمان های مسکونی نیز استفاده نمود چرا که منجر به کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود. سرعت ساخت ساز نیز با استفده از ساندویچ پانل کاهش می یابد.

ساندویچ پانل در گیلان را به دلیل این که تیم برتر کارن سازه در مرکز این استان تولید کرده است به همین دلیل در مرکز استان گیلان همانند سایر شهر ها و استان های کشور از مرغوب ترین نوع ساندویچ پانل به شمار می آید.  قسمت عمده ای از بازار استان گیلان به این تولیدات مختص می باشد.

ماهیت ساندویچ پانل به گونه ای می باشد که از آن در مناطق جغرافیایی خاصی می توان استفاده نمود. مانند مناطق مرطوب استان های شمالی کشور نظیر گیلان از ساندویچ پانل می توان استفاده نمود چراکه ساندویچ پانل در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

کاربرد ساندویچ پانل در استان گیلان

از ساندویچ پانل در صنایع برودتی نظیر سردخانه ها، سرویس های بهداشتی، محیطهای آموزشی، انواع تعمیرگاه های سیار و ثابت، ساختمان های مسکونی یک یا دو طبقه، نمازخانه ها، پست نگهبانی و همچنین واحد های امدادی در هنگام بروز زلزله

از ساندویچ پانل برای ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سازه های تولیدی و اداری. هنل ها انبار های غلات، سازه های مسکونی استفاده می گردد. ساندویچ پانل ها انواع کاربرد مختلف در صنایع گوناگون نظیر ساخت کانکس، کانتینر، انواع کانکس های یخچال دار ثابت و منحرک، خانه های پیش ساخته، کمپ اسکان موقت، سازه فلزی را نیز دارد.

نصب ساندویچ پانل در استان گیلان

روش های گوناگونی برای نصب ساندویچ پانل وجود دارد. باید توجه داشته باشد که جهت نصب ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل باید بر روی پرلین های موجود سوله و یا سازه قرار گرفته و پیچ شود. یک عدد پیچ سرمته گالوانیزه باید به ازای هر یک متر مربع ساندویچ پانل سقفی استفاده شود.

برای ساندویچ پانل دیواری نیز لازم است در قسمت تکیه گاه دیوار شاسی کشی با استفاد از پروفیل آهنی انجام گردد. باید توجه داشته باشید ساندویچ پانل دیواری  به صورت فاق و زبانه می باشد که در هنگام قرار گیری در جای مناسب، به وسیله ی پیچ سر مته گالوانیزه مهار می گردد.

قیمت ساندویچ پانل در استان گیلان

عوامل lمختلف بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد به طور مثال نوع عایق از قبیل پلی استایرن، پشم سنگ و ... به کار برده شده در ساخت آن بر قیمت پنل ها تاثر مستقیم می گذارد و یا جنس عایق فلزی که فوم را در بر می گیرد مانند ورق گالوانیزه، آلوزینک و یا آلمینیوم باشد. از طرفی عامل موثر بعدی ضخامت عایق و همچنین ورق فلزی استفاده شده در ساختار ساندویچ پانل می باشد. البته که هر کدام از انواع عایق و ورق قیمت مختص به خود را دارد که همین عامل موجب تفاوت قیمت در انواع ساندویچ پانل می گردد.

از طرفی از آنجا که بخشی از متریال های ساندویچ پانل وارداتی می باشد، نوسانات قیمت ارز بر روی قیمت تمام شده ی ساندویچ پانل تاثیر مستقیم دارد.

شما خریدار محترم برای اطلاع از قیمت به روز ساندویچ پانل می توانید با شماره های شرکت کارن سازه که در سایت مندرج می باشد تماس حاصل فرموده و ضمن بهره مندی از نظر کارشناسان شرکت برای خرید ساندویچ پانل مناسب خود، از آخرین قیمت ساندویچ پانل آگاهی بیابید.