سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت آگهی، تما می آگهی های بازار بزرگ نیازمندیها

عوارض ایمپلنت دندان

    نظر

 

آیا ایمپلنت دندان عوارض دارد

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش برای جایگزین دندان های از دست رفته است. با پیشرفت علم دانشمندان به ساخت ایمپلنت دندان با کیفیت متفاوت دست یافتند. شرکت های زیادی در زمینه ایمپلنت دندان در طرح و کیفیت متفاوت فعالیت می کند اما برای این که به نوع آن اطلاعات بالای دست پیدا کنید می بایست به دکتر حازق که از مهارت بالای برخوردار می باشد مراجعه نماید.

ایمپلنت دندان یکی از روش های استاندارد درمان دندان های از دست رفته به شمار می آید، شکل ایمپلنت دندان به صورت پیچ می باشد که پس از بررسی های لازم توسط پزشک معالج در فک فرو می برد تا به استخوان اطراف جوش خورده و سپس دندان مصنوعی را بر روی آن قرار می دهد.

پایه ایمپلنت که در دو نوع آلومینیومی و پلاستیکی ساخته می شود در حقیقت جایگاه ریشه را برای دندان دارد. اما همانطور که اشاره به نوع ایمپلنت دندان کردیم باید اشاره کنم که پایه ایمپلنت آلومینیومی همانطور که از اسم آن پیداست نسبت به پلاستیکی طرفدار بیشتر دارد زیرا از کیفیت و مدت عمر بالای برخوردار می باشد. از پایه ایمپلنت پلاستیکی برای افرادی استفاده می کنند که با پایه آلومینیومی حساسیت داشته باشد.

اما استفاده از ایمپلنت دندان مسلما با رعایت نکردن دچار عوارض می شود یکی از این دلایل می تواند می تواند انتخاب پزشک معالج باشد زیرا مهارت که دکتر به کار می برد و علم آن را دارد سبب عملکرد بالا و نتیجه بهتر می شود. ناگفته نماند که استفاده از ایمپلنت دندان همانطور که عوارض به دنبال دارد از مزایای زیادی نیز برخوردار می باشد.

برای جلوگیری از عوارض ایمپلنت دندان باید در قدم اول به دکتر با تجربه  حازق مراجعه نماید سپس با مشاوره که از دکتر مورد نظر می گیرید و در نهایت کسب اطلاعات کافی در این زمینه را می کنید اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین برای پیشگیری از سایر عوارض ایمپلنت دندان می توانید علاوه براین که اطلاعات لازم را از دکتر مورد نظر کسب می کنید به بعد از انجام ایمپلنت و حین انجام ایمپلنت نیز باید دقت کرد و طبق دستورات پزشک عمل کرد در غیر این صورت عوارض بسیار شدید را به دنبال دارد. در ادامه متن به برخی از عوارض ایمپلنت مختصر اشاره می کنیم که باید به این موارد ذکر شده دقت کرد با ما همراه باشید.

ابتدا بهتر است بدانید که عوارض ایمپلنت دندان خود به دو دسته تقسیم شده است که در زیر به آن اشاره می کنیم اما با همه این امر بسیاری از افراد به استفاده از ایمپلنت دندان در عصر جدید می پردازند زیرا مزیت زیادی را به دنبال دارد وعوارض ایمپلنت دندان نیز را حل های دارد که می شود از آن جلوگیری کرد.می شود.

  • ·          عوارض چند روز ابتدایی بعد از عمل جراحی
  1.  درد بعد از جراحی ایمپلنت دندان
  2.  ورم کردن فک بعد از ایمپلنت دندان
  3.  خونریزی بعد از جراحی به مدت کوتا
  • ·         عوارض طولانی مدت بعد از عمل جراحی
  1.  بروز عفونت بعد از مدتی که ایمپلنت انجام شده است
  2.  امکان شکستگی دندان
  3. امکان افتادگی بعد از مدتی استفاده از ایمپلنت دندان
  4. یا اینکه با لق شدگی بعد از مدتی روبرو شوید